
Álláspályázat – gazdálkodási ügyintéző
Várpalotai Polgármesteri Hivatal
a “Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
gazdálkodási ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Veszprém megye, 8100 Várpalota, Gárdonyi Géza utca 39.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
I/19. pénzügyi és számviteli feladatkör
Ellátandó feladatok:
- Havonta számfejti a képviselők, bizottsági tagok tiszteletdíját, valamint az önállóan működő intézmények (Ringató Bölcsőde, Szépkorúak Otthona, Várpalotai Összevont Óvoda és Bölcsőde) túlmunkadíját és pótlékait, továbbá az eseti, helyben történő kifizetéseket (megbízási díj, jutalom, ápolási díj, munkába járás költsége, stb.),
- Gondoskodik az általa számfejtett járandóságok ASP rendszerben történő rögzítéséről, kontírozásáról,
- Ellátja a keresőképtelenséggel kapcsolatos feladatokat,
- Az intézményvezetők iránymutatása alapján elkészíti az intézményi kinevezéseket, munkaszerződéseket és a megszüntető dokumentumokat,
- Részt vesz a leltározási feladatokban, ellátja a pénztár ellenőri feladatokat.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi/
gazdálkodási/ pénzügyi-számviteli/ társadalombiztosítási szakképesítés egyike.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- felsőfokú végzettség,
- önkormányzatnál hasonló munkakörben szerzett gyakorlat,
- ASP szakrendszer ismerete,
- közigazgatási alapvizsga/szakvizsga.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai (fényképes) önéletrajz,
- a végzettséget igazoló okirat(ok) fénymásolata,
- Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. június 13.
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2025. július 1.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Csonka Marianna nyújt a 06/30/6318695 telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Várpalotai Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (8100 Várpalota, Gárdonyi G. u. 39.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: P09/39/2025., valamint a munkakör megnevezését: gazdálkodási ügyintéző
- Elektronikus úton dr. Ignácz Anita Éva jegyző részére a jegyzo@varpalota.hu e-mail címen keresztül
- Személyesen: Csonka Marianna 8100 Várpalota, Gárdonyi G. u. 39.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az érvényes pályázatot benyújtók közül kiválasztottak személyes meghallgatását a munkáltatói jogkör gyakorlója végzi.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. június 20.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A kinevezés határozatlan idejű és a munkáltató 6 hónap próbaidőt köt ki. A pályáztató fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.